Kunskap kan vara skadligt

V?dan av kunskap

Nu har jag lärt mig hur man använder en scanner och hur paint shop pro fungerar. Visst, jag tyckte att det gick fint att redigera bilder i paint, men lite meckigt var det ju. Och nu har jag använt min nyvunna kunskap till att bjuda er på fantastiska småbarnsbilder och halvgamla bilder föreställande ingen annan än mig själv! Förutom Lian, hon är också med på två av bilderna, förstås. Eländiga föräldrar. Fast nu när jag har lärt mig paint shop kan jag ju redigera bort henne och sätta dit en jättestor godispåse istället. Eller en massa spritflaskor, och sedan tipsa Aftonskräpet om hur hemska mina föräldrar var? He he... Fast å andra sidan kanske hon får vara kvar - på det hela taget är hon bra... 

Då så: Välkomna till min historiska egotripp!

Kommentarer
Postat av: Lian

Tänk att du har varit så söt!

2007-04-25 @ 15:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback