Små vardagsinsikter

Att jag funderar på om jag behöver gå till bankomaten innebär inte att mitt bankomatkort fungerar i tunnelbanespärren...

Det finns ofta skäl till oförklarliga saker. Svaret på varför jag inte använt de där bra joggingskorna på så länge, fick jag tre kilometer hemifrån - i form av ett blödande skavsår.

Övrigt:
Imorgon klockan 18.00 har Ungdoms- och Studentpartiet i Stockholm sitt första medlemsmöte, där vi ska göra klart listorna till valsedlarna och välja talespersoner/språkrör/partiledare.
- Har du fattat hur bra vi är än? Kom imorgon i så fall! Ring eller mejla mig om var vi är. Eller fråga här.
- Tror du att du snart kommer att fatta ovanstående? Kom dit så övertygar vi dig...

Jag och Christofer har köpt världens bästa doppresent, men vad det är kan jag inte avslöja förrän imorgon.

Jag har fått en skum yrselkänsla. Om det är Johan som smittat mig med sitt evighetsvirus ska jag... ska jag... Mejla anonyma falska pokertips? Gömma hans mobil i en låda som är "omöjlig" att öppna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback