Vad har jag läst?

Vad har jag läst? För någon dag sen hittade jag min läsdagbok som varit borta hela sommaren. En läsdagbok är en liten anteckningsbok där man skriver upp alla böcker man har läst, datum när man läste ut dem och eventuellt ett omdöme. Men eftersom min bok har varit borta saknas det en del böcker i den. Och självcentrerad som jag är utgår jag ifrån att ni alla lägger allt jag säger på minnet, och därmed kan hjälpa mig att minnas vilka böcker jag har läst under sommaren. Boken på bilden minns jag, men vilka andra böcker är det?


Kommentarer
Postat av: Lian

Oj, då ska vi se!

Mamma@home

Mein Kampf

Tintin i Kongo

Nostradamus förutsägelser

Astrologi - så hittar du din sanna personlighet

The Rules

Kommer inte på någon mer just nu. Förövrigt tyckte du att alla var bra och höll med om innehållet.

2006-09-08 @ 11:33:21
Postat av: Marianne

Inte för att jag misstror dig, men jag tror att du måste minnas fel på en av titlarna. Varken på google eller på amazon går det att hitta en bok med titeln: "Astrologi - så hittar du din sanna personlighet"

Puss på dig lillstrumpa

2006-09-08 @ 12:51:18
Postat av: Lian

Det bästa är att du säkert har tittat på riktigt.

2006-09-08 @ 16:30:30
Postat av: Marianne

Självklart! Vem tar du mig för? En icke-nörd?

2006-09-08 @ 18:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback