Jag är ENFP!

Jag är ENFP! Enligt ett seriöst och roligt personlighetstest är jag ENFP, vilket betyder extrovert, intuitiv, perceptiv känslomänniska. Det sista står jag inte för, men det var jag bara väldigt lite*, så jag kan leva med det. Det skulle inte förvåna mig alls om jag har länkat till det här testet tidigare, men i så fall får ni som har lika dåligt minne som jag en chans att göra om det.

Sånt här ska alltid tas med en massa salt och ännu mer humor, men jag gillade helt klart detta som stod i beskrivningen:

"ENFPs hate bureaucracy, both in principle and in practice; they will always make a point of launching one of their crusades against some aspect of it."



*Mycket riktigt - när jag gjorde om testet, utan att anstränga mig för att svara annorlunda, men också utan att försöka minnas hur jag svarade tidigare, blev jag ENTP istället, där "T" står för "thinking"

Kommentarer
Postat av: Johan B

Sjukt bra test. Jag blev ESFJ, enligt beskriningen för sådana personer så är det spot on. Coolt!

2006-09-12 @ 09:24:24
Postat av: Lian

Jag är INTJ
56% introvert
62% intuitive
12% thinking
56% judging

2006-09-13 @ 17:56:01
Postat av: Marre

Bara 56 på judging? Börjar du bli liberal?

2006-09-18 @ 16:30:42
Postat av: soledad

ENFP eller ENTP beroende på när jag gör det. Men det tror jag inte på. :-P

2006-09-27 @ 12:31:14
Postat av: Marre

Soledad: Vad tror du att du är då?

2006-10-03 @ 08:34:03
Postat av: Lian

Gjorde ett liknande, men mer omfattande, test på jobbet idag. Där fick jag: 61 % introvert, 63%sensing, 84% thinking och 89% judging. S istället för N...

Min chef fick precis tvärtom (vet dock inte siffrorna). Undra om det är bra?

2006-10-25 @ 17:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback