Bostadslös?

Valet närmar sig och alla mina läsare vill förstås se mig i landstingsfullmäktige, och kommer därför att rösta på USP. ;-)

Nej, men allvarligt talat. De av er som har bestämt er för att ni bryr er om de ökade klyftorna mellan etablerade och oetablerade i samhället, och som tror att Ungdoms- och studentpartiets närvaro i politiken är ett bra sätt att minska klyftorna, ska naturligtvis rösta på oss. (Om ni bor i Stockholms län)

Våra valsedlar* kommer att finnas på många vallokaler, men förmodligen inte i de mer perifera delarna av länet. I förtidsröstningslokalerna finns våra valsedlar oftast, men inte alltid. Skulle valsedlar saknas där just du vill rösta går det bra att ta en blank valsedel och skriva "Ungdoms- och studentpartiet".

Här är vår senaste kampanj - sprid gärna informationen vidare!

Har du hört talas om att Ungdoms- och studentpartiet lånar ut en bostad? Behöver du nånstans att bo? Känner du någon som har bostadsproblem eller dåligt med pengar till bostad?

Titta på hemsidan för mer info:
http://ungdomsochstudentpartiet.se/?sitepage=bostad



*Tyvärr är partinamnet särskrivet på valsedlarna. Partiet var redan registrerat när jag blev medlem, och det var för sent att ändra. Jag beklagar verkligen, och hoppas att detta grova övergrepp på ärans och hjältarnas språk inte gör er alltför illamående.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback