Djupa inre skador

Jag har kommit till insikt. Jag har problem. Jag behöver hjälp. Titta på Herr K:s första kommentar till bilden "Mariannes lördagsdejt". Vad står det?






Har du tittat nu?








Jag tror dig inte...









Lägg av nu. Titta innan du läser vidare.








Nåja, eftersom du ändå inte tänker läsa kommentaren innan du läser vidare får jag väl fortsätta med texten trots din mopsiga motvallsattityd. 


Jag undrar nämligen vad Marcus har med google att göra. Är Marcus en sökmotor? Lika söt som en sökmotor? Eller är han eftersökt kanske? Vad menar Herr K annars med att Marcus har blivit, eller är, googlad?



En helt annan sak: Idag berättade jag för en 17-åring att jag såg hans favoritband live 1993. Är inte säker på om det gjorde mig cool eller bara fruktansvärt gammal. Kanske båda?


Kommentarer
Postat av: Herr K

Visserligen kan en ögonkontakt med en liten kännas som ett svar på väldigt mycket men även om jag gillar halsbrytande liknelser så haltar nog en jämförelse med en sökmotor - en del.

Det lilla ordet "och" hamnade utanför marginalen helt enkelt!

2006-10-27 @ 07:49:54
Postat av: Marianne

Ah, DÅ fattar jag. "googlad och glad", ja det blev ju mer begripligt ;-)

2006-10-30 @ 20:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback