Vill ni veta en hemlighet?

Det finns god öl även utanför Vasastan! Visst, det låter helt sjukt, men det är sant. På Söder till exempel. Eftersom jag alltid är den i alla sällskap som har koll på det mesta, vet jag precis var vi var. I närheten av Medborgarplatsen. Fast åt sydöst. Grymt god kantarelltoast också. Har ni inte varit där rekomenderar jag ett besök.


Min ljusgröna huvtröja är nästan lika fin som mina ljusblå sneakers med gräsfläckar. Kul när man känner sig utklädd till sig själv.

Regn är kallt och blött. Inte som kollektivet som är ballt och sött. Jag ska bli poet när jag blir stor...


Kommentarer
Postat av: M

Jag har märkt att det kan serveras bra kaffe även norr om slussen.

2006-05-18 @ 09:08:44
Postat av: Marianne

Men är inte det lite sent att märka nu, för en person som är uppväxt norr om Slussen?

2006-05-18 @ 21:58:46
Postat av: Johan B

Stället ifråga har också grym korvtallrik. Fast den är för dyr. Att gå på nya ställen är energigivande, testa, de gamla vanliga haken man besöker finns alltid kvar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback