Vad händer?

Städa, diska, plugga, jobba, partiarbeta, misslyckas med att putsa fönster, dricka lite öl, se en film ("VIkarien på Zita), av misstag lämna en stackars kille med notan, och ringa till fel person när jag skulle ringa och be om ursäkt för det.... Sen ringa rätt person men mest låta förvirrad. Ha lite ångest för att han ska tro att jag gjorde det med flit. Inte främst för att jag egentligen bryr mig så jättemycket om vad han tycker (är han så stingslig förtjänar han ju inte det, typ), utan för att det inte riktigt passar med min idé om jämställdhet och om att inte stjäla middagar av folk.

Men en öl på dörrarna och en massa småprat om små och stora saker var lite grädde på den mosiga dagen :-)


Idag har jag än så länge bara misslyckats med att passa en tvåtimmars telefontid, så den här dagen har potential än så länge...

Hej, och välkommen till kaoset...

Kommentarer
Postat av: LenaK

Men jag tyckte det var roligt att du ringde fel och bad om ursäkt så att jag kunde sms:a fel och förklara varför du ringt och bett om ursäkt när du inte alls ringt dit och bett om ursäkt utan till en annan så att den jag sms:ade blev helt förvirrad och jag klottrade det till dig och du förklarade att det var igår som du igår hade ringt det vill säga i förrgår och jag fick förklara det men det var inte i förrgår heller för det var fel nummer, den jag sms:ade hade överhuvudtaget inte fått något förvirrat samtal där du bett om ursäkt, men däremot ett förvirrat sms där jag å dina vägnar bad om ursäkt för ett samtal som skulle ha varit till någon annan och som alltså inte nått den jag sms:ade...

Postat av: Marre

Ja, helt klart rätt roligt :-)

2006-06-07 @ 23:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback