Usch - jag har ett jättestort problem!

Jag har tydligen gått omkring alla dessa år och varit fasansfullt okvinnlig och, inte vet jag, kanske också en smula äcklig?

Jag har nämligen små hårstrån på mina tår som jag i min självupptagna fräckhet inte tar bort. Fast jag går i sandaler ibland. Fy så hänsynslöst av mig. Jag ska nog vara glad att ingen, i en park eller på en uteservering, som skymtat solglansen i mina stortåfjun har stämt mig för förlorad matlust.

Men tack vare en
allvetande smakdomare har jag äntligen förstått vilket lidande jag har utsatt min omgivning för. Nu vet jag var jag får ha hår och inte. Tack! Men jag saknar uppgift om fjunen på mina fingrar. Räknas de på samma sätt som håren på underarmarna, eller är de en egen kategori? Ska jag mejla Sofi och fråga kanske?

Kommentarer
Postat av: LenaK

Och jag som gått omkring och haft komplex för mina flintskalliga tår.
Vågar aldrig bada barfora i havet.
Letar förtvivlat efter tåperuker och vattenfast perukklister. Ännu inte hittat en lösning som jag kan känna mig nöjd med.

Äntligen kan jag påstå att jag vaxat tårna!
Tack Aftonbladet för att jag fått själva livslusten tillbaks!

PS: Marre, vet du nån bra plastkirurg som kan fixa gäddhäng och dubbelhaka? Fettomage har jag fixat i Landskrona, 30.000:- det var det värt!

Postat av: Marre

Jag tror att det bästa gäddhänget fås genom att unvika all form av träning. Inklusive att bära matkassar. Ät snabbmat istället, så är snart dubbelhakan fixad också!

2006-05-10 @ 14:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback