Normal?

"Insidan" i DN idag handlade om allas vår önskan att verka normala. Bland annat stod det så här:

"De flesta har nog hört om studier där ovetande försökspersoner säger att de ser en rektangel fast de egentligen ser en fyrkant - bara för att de andra försökspersonerna, som är medvetna om lurendrejeriet, påstår att det är en rektangel på bilden."

Jag bryr mig tydligen inte om att verka normal. För jag hävdar att en rektangel och en fyrkant är samma sak oavsett vad DN säger. Så det så.


Bloggen har legat nere ganska mycket idag. Det har gått att läsa, men inte att skriva inlägg eller kommentarer. Om jag känner mig politisk senare ikväll kommer det kanske ett brandtal, men än så länge hänvisar jag till mina två små texter på USP:s
hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback