Min födelsedag!

För dem som inte visste det fyller jag år idag :) Trettioårsåldern here I come... Har fått veta att en av mina absoluta älsklingsförfattare, Virginia Woolf, är född på samma dag som jag! Fast 1882, förstås. (tack Johan S, även för den fina röda bollen på tårtan) Egentligen är det kanske vidskepligt att tycka att sånt är kul, men jag tycker det ändå.

Min förkylning har spårat ur totalt. Så här sjuk som jag är nu har jag inte varit på säkert fyra år. Vilket i och för sig betyder att det INTE är synd om mig eftersom jag så sällan är sjuk, men jag tycker jättesynd om mig i alla fall. Min coola whiskyröst har övergått till en rejäl äckelhosta. Blä.

Blir en lugn kväll ikväll med kalkonpaj (mamma gör världens godaste) och jordgubbstårta hos mamma och pappa. Till festen på lördag tänker jag vara frisk oavsett vad min förkylning tycker. Om den sköter sig de närmaste dagarna kanske jag är snäll tillbaka och skippar isvaksbadandet...

För övrigt har jag fått veta att några trott att Johan S. är Johan Sv., men det stämmer inte. Johan S är Johan St. Två Johan H har också adressen till min blogg, men jag vet inte om de läser. Måste ge adressen till en till Johan B så att förvirringen kan bli total.

Kommentarer
Postat av: Louise

Grattis! Både till dig och underbara Virgina Woolf (och skotska poeten Robert Burns som skulle blivit 247 år idag). :)

Postat av: Sandra

GRATTIS! =)

2006-01-25 @ 16:24:12
URL: http://donnasandra.blogg.se
Postat av: Hogge

Gratulerar!

2006-01-25 @ 21:22:49
URL: http://hogge.blogg.se
Postat av: Håkan Fröling

Grattis och krya på dig.

2006-01-25 @ 23:30:34
URL: http://froling.blogg.se
Postat av: Marianne

Tack!

2006-01-26 @ 22:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback