Jag har blivit moster!

Jag har efter nio månaders otålig väntan blivit moster till ett litet barn på 3,8 kg. Hen är självklart världens sötaste (utgår jag ifrån, hen och jag har bara hörts på telefon än så länge, men jag hoppas att hen brås på mig).

I övrigt har jag en uschlig förkylning i min hals, men jag har blivit moster så det gör inget. Måste ge min syster en lista med rekommenderad litteratur så att knodden blir en av de helvettiga och goda människorna.... Hmm. Inte Narnia i alla fall.
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Kommentarer
Postat av: Hogge

Ett grattis till den nyblivna mostern!
Ett ännu större grattis till den nyblivna modern!
Ett jättestort grattis till den nyfödde. Välkommen till livet!

2006-01-24 @ 20:47:28
Postat av: Hogge

Ähum, givetvis ett grattis till en nyblivne fadern också.

2006-01-24 @ 22:33:44
Postat av: Håkan Fröling (Stolt pappa)

Tack så mycket. Jag är helt euforisk, det är svårt att utrycka i ord den glädje jag känner. Så vakert, så underbart, så jobbigt, så spännande, sån lättnad att allt gick bra till slut.

2006-01-25 @ 00:15:02
Postat av: Håkan Fröling

För den som vill se finns det bilder på http://froling.quicknet.se

Postat av: Håkan Fröling

Listigare om man fyller i den adressen i fältet där det står URL så blir den klickbar....

2006-01-25 @ 00:30:36
URL: http://froling.quicknet.se
Postat av: Marianne

Bild åtta och nio var ju helt fantastiska! Lian är så vacker och blir bara nätt och jämnt utklassad av den lilla knodden....

2006-01-25 @ 11:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback