Mycket bra handledare

Jag har fått en helt underbar handledare till C-uppsatsen! Lördagen ägnade jag åt att titta på materialet och idag fick jag följande ur min synvinkel mycket välformulerade mejl:

"Har du hunnit ägna någon tid åt bageriarbetarna? Jag vill inte stressa dig utan min fråga är endast motiverad av nyfikenhet. Vilka intryck har du? Du får gärna höra av dig med dina synpunkter och funderingar."

Skrivet precis efter min mentalitet. Hade han inte skrivit alls skulle jag inte vågat skicka något förrän jag hade något välformulerat och genomtänkt att skriva, och bara formulerandet av detta skulle ha kunnat ge mig prestationsångest (ja, det är fel på mig, jag vet...). Och om han skrivit mer uppfodrande skulle jag ha fått panik och eventuellt gömt mig under mikrofilmskopiatorerna på KB i en vecka eller så. Men som det var nu kladdade jag bara ner mina tankar, teser och allmänna idéer i ett mejl och skickade iväg det.

Nu ska jag suga i mig lite afrikansk glamour i form av rooiboste, och sen kanske mysa iväg ut på en promenad innan scoutmötet. (Och kanske titta lite på hemtentan som ska in på fredag. Men bara kanske, det går ju lika bra att göra det imorgon. ;-) )

Måste bara påpeka ironin i att jag får annonser om alkoholproblem när jag för en gångs skull har haft en helvit helg. Undrar vad annonsörerna tror att jag döljer?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback