Samhällsservice!

Efter att ha varit på landet sedan i torsdags kom jag hem igår. En snabb titt i kylen: Två mjölk som jag köpte i måndags finns kvar, bra. Men vänta nu... Hur fräsch är den mjölken egentligen? Okaraktäristiskt nog slog detta mig redan igår vid halv tio, vilket gjorde att jag hann till min älskade älskade närbutik innan den stänger och hela min förort slocknar. Väl där insåg jag att det också finns ett mål som kallas middag som bör ätas. Flingor är nyttigt har jag hört :-)

Marcus är världens coolaste partybebis! Och så har jag lärt honom gå, och vilka släktingar han bör lita på i framtiden (bara mig såklart, de andra 25 är mer eller mindre opålitliga). Utom på andra sidan släkten förstås ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback