Ny bra länk

Nu har jag lagt till en mycket bra länk längst ner i min länklista. Partiet som jobbar mot minskandet av de icke-etablerades ekonomiska möjligheter och rättigheter! Hm, måste nog hitta ett klatschigare sätt att formulera det där...

"Men, alltså, vi har ju ingen lokal!"
Nä, inte så bra kanske.

"Vi kräver inte att få något gratis, vi kräver möjligheten att kämpa oss till det!"
Lite bättre va?

"Unga människor ska inte vara beroende av föräldrarnas välvilja långt upp i 20-årsåldern för att kunna känna trygghet och ha viss frihet att välja vad de vill göra med sina liv" (Men tack mamma och pappa, ni är jättebra! Massa kramar.)

Herr K fyller år idag - grattis på 49-årsdagen! Eller hur var det nu... I linje med tanken att presenter ska vara straff, funderar jag på att ge honom ett inbetalningskort till partiet i present :-)

Tv i förra veckan, radio igår och telefonintervju idag. Men, men, men... Varför vill de veta vad jag tycker? Jag har ju tyckt så här bra saker hela tiden? Varför läser inte alla journalister min blogg?

Kommentarer
Postat av: Helena

Självklart. Det ska jag göra :)

2006-04-25 @ 15:27:41
Postat av: Lena Kronberg

Grattis till bildandet, jag föjler alla nyheter om det nya undomspartiet med intresse. Håll mig uppdaterad!

Och hälsa HerrK, jag har sms:at honom och skrivit på hans blogg, men vet inte om det går fram att:

Dagens konung på sin tron, mottag min gratulation!

2006-04-25 @ 22:31:14
Postat av: Herr K

Till Marre:
Får jag ett erbjudande om medlemskap i USP som straffpresent så är väl hämnden att betala avgiften och skapa mardrömmar om vad en "49-åring" kan ställa till med i partiet...

Till Marre och Lena :
Tack för gratulationen! Börja planera för att delta i ett riktigt raj-raj om ett år!!

2006-05-02 @ 00:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback