Fantastisk morgon!

Sätter på datorn och blir sur för att jag inte fått några nya mejl. Sen ser jag på klockan och tänker att ja ja, vem skickar mejl halv tio på morgonen? Halv tio? Var hon inte halv elva alldeles nyss? Sommartidens upphörande är en lika trevlig överraskning varje höst för oss förvirrade själar... Jag har ändå lyssnat på P1 i över en timme utan att uppfatta att de sade något om vad klockan var, vilket de rimligtvis måste ha gjort.


Nu sitter Göran Greider och sågar individualiserad föräldraförsäkrings effekt för jämställdheten. Jag som trodde att han hade koll på såna frågor. Men hans argument är att det skulle kunna förhindra en socialdemokratisk valseger. Jag glömde visst att det är den viktigaste politiska frågan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback