Så här ser jag ut...

Så här ser jag ut...


Kommentarer
Postat av: Johan

Hmm, letar efter ett ord.
Suggestiv är det inte...
Olycksbådande är också fel...

Jag får helt enkelt fundera vidare.
Men den var rätt cool ändå...

/Johan

2005-11-09 @ 23:06:34
Postat av: Marianne

Vilken Johan? Tre stycken har adressen hit, så du får allt ta och komma med en initial...
(Vem du än är så är ordet du söker "Bedårande" eller möjligen ordkombinationen "Vacker men lite väl timid")

2005-11-10 @ 14:25:09
Postat av: Johan

Jag ville inte använda universalordet marsvin, eftersom de som inte är insatta i mina uppsatsrutiner lätt kan missuppfatta vad jag menar...
Men jag har kommit på ordet jag sökte. Väckande. Annars kan jag hålla med om det andra alternativet, fast med revisionen "väldigt timid".

/JS

2005-11-10 @ 17:16:43
Postat av: Jonas

En andlös pose! Du har inte funderat på en karriär i ett metalband? Jag har hört att Nightwish letar ny sångerska...

2005-11-20 @ 22:02:02
Postat av: Marianne

Fast man kanske måste kunna sjunga då? Och dessutom är jag nog för snäll (eller lat) för att orka se ut så där i mer än någon minut...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback