Varande I Fullständig Kontroll, Honung!

Tänkte meddela att jag har blivit antagen som medlem i Heartless Bitches International, där "bitch" betyder "being in total control, honey". Gå in på webbplatsen och se dig omkring. 

Läs ett citat från 
min ansökan, och om du vill kan du klicka på mitt namn så får du läsa hela. Då kan du också se att jag inte tycker att det är fel av en V.I.F.K.H. att vara lite kreativ med sanningen (men om du tror att jag har den sortens kreativitetsproblem har du antingen nyss hittat hit eller läst väldigt naivt). Annat bra att se på webbplatsen är två serier, en om en kille som verkligen inte fattat mycket, och en annan om kille med samma problem. Läs också den här fina sågningen av en kille som tror att han är en "nice guy", fast det han egentligen menar är att snygga tjejer är ytliga och taskiga som bara vill ha snygga killar med personlighet och inte fula töntar som han själv...

För övrigt var det tur att jag skrev det förra inlägget innan mitt dåliga post-SvD-läsningshumör helt sopades bort av den flodvåg av vårkänslor som drabbade mig när jag promenerade runt sjön och myste över tillvarons allmänna underbarhet. Om alla hade en skog att gå omkring i skulle världen vara mycket snällare.

Kommentarer
Postat av: LenaK

Tyvärr är jag inte hårdhudad nog för att platsa i Heartless Bitches International...
Men jag kan gå in o grarva rått åt dina o dina medsystrars sågningar...
Nice-guy-texten var en pärla - har vidarebefordrat.

Postat av: Marianne

Jag känner mig nog för snäll egentligen, men när jag gick igenom deras lista över vad de sökte hos medlemmarna stämde nästan alla punkter mycket bra...

En annan rekommendation är att läsa vad de skriver om tjejer med dåliga attityder - typ gnäller för att mannen har lämnat henne men ändå har fräckheten att vilja träffa sitt barn, trots att han inte längre försörjer henne... Skriver man sånt blir ens medlemsansökan hårddissad.

2007-03-28 @ 17:44:43
URL: http://marre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback