Vuxenheten kommer krypande

Vuxenheten kommer krypande

Öl på tre man hand, festmiddagar, att lyssna, iaktta, jävlas, bilda mig, lyssna på musik (bilden på Emil Jensen) eller förklara feminismens klokhet för klentrogna, är saker jag tyvärr har lite mindre tid med just nu. Varför? Jo, jag har börjat ägna mig lite mer åt sådant där skrämmande förvärvsarbete.

För att ärligt skildra vad jag faktiskt brukar ägna min fritid åt borde det nog finnas en bild på en dator, åtminstone lika stor som bilden på tidskriftshyllorna på KB, men av någon anledning har jag fler bilder på mig när jag dricker öl än när jag slösar tid framför datorn, sprider min visdom via Internet eller vinner över påhittade fiender*. 

Även bloggandet har väl hamnat lite i skymundan, men jag tänkte ersätta er för detta genom ett par bilder från den senaste månaden, med tillhörande kloka små texter till. Hoppas det smakar. (Som vanligt tar jag hänsyn till om man inte vill vara med på kort här, så vill ni bli bortredigerade är det bara att säga till.)


*Det här sista syftar alltså på dataspel, inte på feminismdiskussioner...

Kommentarer
Postat av: Louise

Ah, ser att du hittat fram den gamla scoutdjavulsbilden :). Den hamnade nastan pa min vagg bredvid datorn har pa jobbet, men sen tog pappret slut. Och vaggplatsen.

Postat av: LenaK

Glöm inte rapporten från dagens födelsedagsfirande - vi vill se bilder - även om det innebär fler öl-bilder - än datorsittarbilder. Eller du kanske firar dagen vid datorn?

Mer tårta i tangentbordet!

2007-01-25 @ 16:11:06
Postat av: Marianne

Festen är i helgen, så bilder kommer då. Idag var det "bara" en mysig middag hemma hos mamma och pappa.

2007-01-25 @ 23:42:11
Postat av: Marianne

Louise: Riktigt fin bild är det i alla fall. Vi visar den för alla nya scoutföräldrar så att de vet vad de ger sig in i. Eller snarare ger sina barn in i...

De som har glömt hur bilden såg ut kan gå in på:

http://marre.blogg.se/160606004509_scouting.html#comment

2007-01-25 @ 23:46:38
URL: http://marre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback