Halv sju, eller hur var det nu?

Var liten sliten efter helgens vedermödor (rapport kommer så fort nån som kom ihåg att ta bilder skickar en till mig), och tog en varm dusch och en tupplur när jag kom hem. Tänkte att en timme var lagom, och satte väckarklockan på halv sex. Sen sov jag lite till, och vaknade halv sju. Dvs 06.30... Lätt förvirring följde, och efter en halvtimme P1 var det dags att släpa sin sävliga lekamen in i duschen igen.

Nu ska jag bara bälja i mig en liter te innan jag åker till jobbet och blir tokkissnödig efter halva resan utan att kunna lista ut varför.

Hoppas alla ni också har haft en mysig helg, oavsett om den tillbringades med mig eller inte :-)


Kommentarer
Postat av: Lars S

Jag hade också en trevlig helg, men den hade varit ännu trevligare hos er! Så nästa gång det är dags för landet ska jag försöka att inte ha en examensuppsats som måste jobbas med.

2007-01-29 @ 10:10:24
Postat av: Okänd

Tog mig friheten att kommentera lite gamla grejer du skrivit här. Det var typ 100 år sedan jag såg dig sist i blå, märkesbeprydd scoutskjorta. Hade ingen aning om att du skulle utvecklas till en retorisk-ultraradikal-minoritetsförtrycksbekämpande-feminist-miljöhjälte. En verbal-politisk Steven Seagal -if you will. Om du fortsätter skriva kommer jag fortsätta läsa.

2007-01-29 @ 11:40:26
Postat av: Marianne

Okänd: Ja, jag såg det! Nyfiken på vem du är, funderar på att söka på ditt IP-nummer och göra en rejäl undersökning...

"retorisk-ultraradikal-minoritetsförtrycksbekämpande-feminist-miljöhjälte"

Snyggt :-) Kanske ska ha det som definition på bloggen?

2007-01-29 @ 14:28:04
Postat av: Okänd

*håller sig hemlig ett tag till*
... mer spännande så

2007-01-29 @ 19:13:25
Postat av: M

Tack för en trevlig helg! Blogga nu ordentligt med nya datorn.

2007-01-30 @ 22:33:19
Postat av: Lian

Hur är du miljöhjälte?

2007-02-02 @ 13:39:48
Postat av: Herr K

Steven Seagal? Nja hans kamper brukar väl mest vara korta och tråkiga där man alltid vet att han vinner.

Den totala envisheten hos Uma Thurman (Kill Bill) tycker jag passar bättre.

2007-02-06 @ 13:15:24
Postat av: Marianne

Lian: Jag är ju värsta miljöhjälten! Till exempel har jag ingen miljöslukande Volvo... Jag är konsumtionsfientlig, åker kollektivt och gnäller på miljöbovar.

Herr K: Jo, men just det där med "alltid vinner" stämmer ju på mig också i alla fall.

2007-02-09 @ 12:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback