En påskberättelse del 2 - påsken i bild

Jo alltså, tanken var att jag skulle fota ett litet bildreportage om påskhelgens nöjen och vedermödor... Men så ville det sig så illa att det bara var vid ett enda ynka tillfälle som jag kom ihåg att ta fram kameran. Nämligen när jag under en stunds väntan på Norrtälje busstation insåg att man som vuxen får köpa roliga saker ur automater precis när man vill. Och att det vore en skymf mot det barn jag varit att inte köpa något. Den ena automaten innehöll "Hillbilly teeth", vilket inte var så lockande, även om det ligger viss humor i att dessa såldes i den ovan nämnda inte det minsta bonniga metropolen i Roslagen. Men en studsboll! Var det inte alldeles för länge sen man ägde en sån? Givetvis.
 
En p?skber?ttelse del 2 - p?sken i bild

Och, som ni kan se på fotot nedan, äger jag numera ett finfint exemplar. Det var det. Hoppas ni också hade en schysst påsk!

Kommentarer
Postat av: Lian

Skandal! Umgås en hel påsk med så vackra människor och bara fotografera en automat.

2007-04-17 @ 10:18:31
Postat av: Marianne

Nog för att man kan titta på er utan att må illa, men ett skäl till att jag inte fotade kan ha varit att ni var så trevliga att umgås med. Stunden vid automaten var nog den enda tid jag var ensam hela helgen, utom när ni eller jag sov...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback