Ungdoms- och studentpartiet

Partiet Här bjuder jag på en liten bild på delar av partistyrelsen. Det är inte helt lätt att samla alla nio på ett par timmar när en journalist från Aftonbladet ringer och väcker en i förmiddagsgryningen. Här är en av talespersonerna (även känd som "jag"), kassören Jonatan och pressekreteraren Karim.

Läs artikeln!

Länkar till andra intervjuer och artiklar finns på Ungdoms- och studentpartiets hemsida

Prata om partiet, ge folk hemsideadressen, och hör av dig om du är intresserad av att engagera dig. I teorin ska jag kontakta alla jag känner som skulle kunna tänkas vara intresserade, men jag kommer garanterat att glömma de flesta. Gör därför som en intresserad vän gjorde igår, ring mig istället!

Kommentarer
Postat av: Oskar

Hej Marianne! Ni blev fina på bilden. Men det har jag redan sagt. När är nästa photo-session. Det är ju en vecka sedan City-artiklen... ;-)

2006-06-18 @ 13:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback