Kvällsgnäll och andra tankar

Min stackars fot hittade alldeles nyss en synål som jag hade tappat på mattan. Så det är fruktansvärt synd om mig. Övervägde att ringa någon och beklaga mig, men kände att blodet nog ska forsa rätt friskt för att det ska vara okej klockan tre på natten... Så jag beklagar mig här i stället. Jättesynd om mig!

Nålens uppdykande tyder på att jag måste ha sytt något. Känns lite orimligt, faktiskt. Någon som vet vad det kan ha varit?

Imorgon är det dags att jobba lite igen. Gymnasieelever i innerstan i svenska, kommer nog att vara ganska lugnt.

Kloka tankar från Johan: De där människorna som doktorerar på tre år och samtidigt elitidrottar har inte fler timmar per dygn än vi andra. Hur mycket tid har de över för reflektioner och avslappnat umgänge med vänner? Istället för att ha ångest för det man inte gör borde fokusera på allt det roliga och utvecklande man faktiskt gör.

Jo, jag har tänkt skriva en helgrapport, den kommer. Blänkare: Nytt hamburgerrekord, Tequila är godare än Absolut Mandarin, motion i Vasastan, en blå måne, brandkåren, världens tyngsta - i teorin bärbara - dator, en stor stad, Hagaparken, pokerförluster, Reclaim så det så, filmad intervju med bakis-Marianne, Partistyrelsemöte.

Okej, jag borde verkligen sova nu...

Kommentarer
Postat av: M

Du missade solstollarna på nattvideon i lördags. Det var en höjdare.

2006-05-03 @ 08:43:05
Postat av: Marianne

Jag träffade andra stollar på Storstad, de var också höjdare ;-)

2006-05-05 @ 14:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback