Men varför så tyst och tråkigt?

Efter att ha varit hemma i ett par timmar växte olustkänslorna till en outhärdlig nivå. Det brukar vara livligare i min lägenhet när jag läser rubrikerna på doktorsavhandlingarna jag borde läsa och tror att jag pluggar. Det brukar vara mer... fart, på något sätt. Inspirationen brukar flöda nånstans ifrån. Efter tre timmar(!) kom jag fram till att jag glömt sätta på musik. Nu är världen bra igen. Johan Johansson Världens bästa dåliga exempel, mmmmums! "...men nu är jag varken varken eller eller" Vardagspoesi när den är som bäst.

Rubriken kan också kopplas till att det kommenteras för lite här... 27 personer inne idag och likadant igår, kan ni inte prata lite? Tröskeln är över elakheter och nämnande av andra privatpersoners efternamn, men under det mesta annat.

Kommentarer
Postat av: M

Det känns lite tråkigt att ingen har skrivit någom kommentar till det här inlägget där du till och med ber om det så jag gör det. 27 besökare dagligen är inte illa även om de flesta inte lämnar några spår efter sig. Skriv lite mer politiska inlägg, det verkar ju väcka folks lust att kommentera.

2006-03-10 @ 17:17:20
Postat av: Marianne

Snällt av dig! Alltid kul när folk kommenterar :)

Postat av: Lian

Ett förslag är att skriva något riktigt korkat som till exempel något rasistiskt eller så. Då får du säkert kommentarer...

2006-03-12 @ 23:16:31
Postat av: Marianne

Jag kan ju skriva elakheter om dig... Men det vore ju inte korkat, utan bara sant... ;-)

2006-03-12 @ 23:20:26
Postat av: Lian

Jag borde låta bli att kommentera detta i ren protest men jag kan inte låta bli. Menar du att korkat och sant är motsatser?

2006-03-15 @ 11:59:30
Postat av: Marianne

Näpp. Ex: "Det skulle kunna vara praktiskt och rättvist. Men det är inte rättvist, utan bara praktiskt."

Framgår det vad jag menar? Visst är det jobbigt när en inte vill svara på något dumt, men inte kan låta bli? Hade en sån grej på Gylf igår. Tänkte: "Det bästa är nog att ignorera det här", varpå jag tre sekunder senare började knåpa ihop ett svar.

Jag kanske kan kombinera, och skriva rasistiska saker om dig, eller att du har sagt rasistiska saker, eftersom det kan bli svårt att visa på att du tillhör en annan "ras" en jag. Fast det vore ju inte sant, utan bara korkat ;-)

2006-03-15 @ 13:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback