Flygande pastamonster

Flygande pastamonster

Här sitter jag och lilla Marcus och protesterar mot den extremkristna rörelsen i USA... (Att jag ser lite obekväm ut beror på att jag försöker få honom att se glad ut samtidigt som jag inte vill hålla för tröjtrycket.)Annars har vi ägnat dagen åt genusmedvetna barnvisor, barnvagnsrally och "vänta tills Marianne tar bort handuken från axeln innan jag kräks"-lekar. Men Marcus är mycket sympatisk. Skriker han vill han ha mat, och gnäller han vill han ha sällskap eller blöjbyte. Coolt barn. Men de där doktorsavhandlingarna jag skulle ha läst idag är inte riktigt utlästa. Tur att jag tog med mig fyra, ifall jag skulle hinna klart med tre. Jo just det. Jaja. Då har jag nåt att göra imorgon också. Mmm, öl...

Kommentarer
Postat av: M

Kan han säga heteronormativitetsbekämpning än?

2006-03-24 @ 11:52:16
Postat av: Hogge

Vilka krav! Det där ordet kan ju knappt jag uttala. Jag väntar tills någon gör film av det.

2006-03-24 @ 21:55:32
Postat av: Marianne

Nja, inte riktigt än. Men han jobbar på det!

Postat av: Lena Kronberg

Var försiktig, de där små rackarna är livsfarliga, de är värre än virus. Fruktansvärt smittsamma och utan att du vet ordet av så sitter du där med en egen.
Fast nu är det bara ni, Marcus och Marre. Låter som ett fint team. Mycket bus kan det bli...

2006-04-01 @ 02:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback