Gott nytt år!

För visst ska det väl bli ett gott år?
Nyår:
Alla sånger är rörelsesånger - en del vet bara inte om det förrän de sjungits av oss...
Scoutlägersånger passar utmärkt som vinvisor :)
Bubbelbad och champagne
Underbara knasiga vänner
Inte minst robotkatten


Förresten är min almanacka försvunnen. Nån som sett den? Om jag förväntas vara någonstans vet jag alltså inte om det. Jobbigt. Jag funderade på var vettiga människor kan tänkas lägga sina almanackor, och sen letade jag på alla andra ställen...


Nu försvinner jag iväg på scouting i Södermanland i fem dagar. Ha det bra till dess.


Kommentarer
Postat av: Anna Maria

Du är kul, Marre. Eller är det någon av de andra två som är den roliga?

Jag förväntar mig en utförlig blogg om E-kursen! ;-)

2006-01-02 @ 15:39:35
Postat av: Marianne

Ja, nu har E-kursbloggen kommit. "Men nu så är jag gammal och kan ej busa mer" behövde naturligtvis motbevisas.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback