Naturen

Naturen

Fester i all ära, men den viktigaste semesterupplevelsen är nog ändå (se ovan).

Hej och välkommen till Mariannes sommarreportage!
Som vanligt är det inte jag som tagit bilderna, och det är inte heller killen som har skrivit brevet som är med i filmen. Av statistiken här på bloggen drar jag slutsatsen att många av er nyligen kommit tillbaka från semestrar eller liknande, och då tänkte jag bjuda på lite tidsfördriv så att ni inte riskerar att få något gjort på jobbet. Så här nedan följer en massa bilder. När jag lade upp dem tänkte jag inte, bortsett från i ett fall med en kortare bildserie, på att den som läser kommer att se dem i motsatt ordning mot den jag lägger upp dem i, om inte läsaren är mycket flitig och går in någon gång var femte minut. Så det kan nog bli lite rörigt, men det får ni leva med. En längre presentation av bildserien finns av ovan nämnda anledning i början, dvs det som för er är slutet, av den.

De flesta bilder är nog självförklarande, men om någon undrar något är det bara att fråga.

Tack för bilderna Håkan (och Lian)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback