Sova. Vill sova. Måste sova. Kan inte sova.

Efter torsdagens oplanerat hårda firande av b-uppsatsernas avklarande är jag inte helt i form idag. Att jag somnade i eftermiddags och vaknade vid elva på kvällen gör inte saken bättre. Fast vi hade ju förstås kul. Gräsänklingsbögen som bjöd oss på öl för att smöra in sig hos Philip var ett intressant inlag. Och att Sandra hade ätit The Doors giganthamburgare var helt klart oväntat.

Kanske ska tillämpa det där med att inte dricka efter ett även när jag är ute på vardagar? Nytänkande är ju bra har jag hört.

Det värdelösa är att jag är så mör i huvudet att jag inte pluggar effektivt heller, nu när jag ändå inte kan sova. Och med att inte plugga effektivt menar jag att jag inte pluggar alls.

Lyssnar på mysig musik däremot. Vallgren blir bara bättre och bättre. De låtar som jag inte fastnade för först springer nu runt i mitt huvud hela dagarna. Grannarna ska vara glada att jag spelar så fint för dem tycker jag. Jag resonerar på följande sätt: så länge ingen klagar kan det omöjligen vara så att jag spelar för högt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback