Liten blogguide - följ med i kommentarerna

För att läsa min blogg effektivt: Klicka på fotot uppe till höger. Då får man förutom min presentation även se de senaste inläggen och kommentarerna. Så om man vill kommentera något som någon annan skrivit, eller se om någon svarat, kan man gå in och kolla där. Om man till exempel vill hjälpa mig att förklara för Lian varför hon har fel om rädsla går det bra :)

Kommentera gärna! Om man vill får man gärna förklara för mig varför jag har fel också. Men jag vill inte att ni använder efternamn på andra än möjligtvis er själva, eller skriver annat som gör folk sökbara, för då kommer jag att ta bort kommentaren.

(Tankspriddhet är för övrigt när teet hinnar svalna i mikron så att man får mikra om det. Tre gånger.)


Kommentarer
Postat av: Lian

Annars kan man glömma mikrotinade grönsaker i mikron till dagen efter. (Gjorde Håkan, inte jag)

2005-12-09 @ 17:37:07
Postat av: Marianne

Det bästa är nästan att man blir arg på världen eftersom maten ju hade varit mycket godare med grönsaker, och man nu på grund av världens onska fick äta mindre god och dessutom onyttig mat och också tära på jordens resurser i onödan genom att slänga bort en massa grönsaker (säkert tillverkade av ett dotterbolag till Nestlé - allt är deras fel). Säkert blev stackars Håkan inte mätt heller. Dumma dumma Nestlé.

Jag skriver mycket flitigt på min hemtenta. Sitter inte alls och dumsurfar.

Postat av: Johan S

Apårpå grönsaker. Grönsaker har blivit större under se senaste 50 åren ungefär, som ett resultat av förädling (kanske Nestlés fel det också?). Men näringsvärdet har inte följt med. Om det har minskat eller inte kan jag inte svara på, men man får definitivt mindre tomat nu trots att de är större.
/JS

2005-12-10 @ 14:37:33
Postat av: Helena

Nestlé sponsrade Svenska Scoutförbundets förbundsstämma i år. Vad tycker vi om det? Inte...

2005-12-13 @ 17:58:24
URL: http://skrivkramp.org
Postat av: Marianne

Fy fan! Blev det någon debatt om det på stämman? Tror folk att Nestlé har skärpt sig bara för att det inte har stått så mycket om dem de senaste åren? Sockerbaserad barnmat till u-länder och bröstmjölksersättningspropaganda proppad med lögner. Vad har de mer gjort?

2005-12-14 @ 16:27:57
URL: http://marre.blogg.se
Postat av: Helena

Japp! Några tappra seniorerna tog upp det i plenum! Hurra för dom. Än finns det hopp!

2005-12-15 @ 22:06:36
URL: http://skrivkramp.org
Postat av: Marianne

Dagens tonåringar är ju bra! Inte lika fantaskiskt underbara som vi var förstås. Men bra i alla fall.

2005-12-17 @ 04:14:48
URL: http://marre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback